vrijdag 20 september 2013

WOL...WOL....WOL

Gisteren is er en pakket aangekomen. Ik had wol besteld die vrij nieuw voor mij is.

van boven naar beneden:

BFL beige/grijs ( die gebruik ik graag om met andere wol te mengen. )
Merino/zijde/linnen ( hier heb ik de sokken van 2 berichten terug van gebreid.)
Merino zeer zacht (12-14 micron. )
Babycamel (Nieuw voor mij. )
Kashmere ( nieuw voor mij en heeeel duur)





De Merino/zijde/linnen ga ik morgen verven. Ik had olijf met blauwtinten in gedachten. De olijf is deze keer goed gemengd. De andere wolletje ga ik vooral voelen. De andere 3 zijn zeer zacht.


2 opmerkingen:

  1. Total schöne naturfarbene Wolle ♥
    Da wünsch ich dir viel Freude beim Verspinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Danke.....das verspinnen dauert noch ein wenig.Erst den swap fertig bekommen.

    BeantwoordenVerwijderen