maandag 23 september 2013

SPINNEN

Gisteren ben ik begonnen met het spinnen van de merino/zijde/linnen. Het laat zich erg makkelijk spinnen. De kleuren hadden wat uitgesprokener gekund. Als ik het ga twijnen met een draadje grijs/beige Bfl dan worden de kleuren nog subtieler. Ik begin steeds meer door te krijgen dat het niet de bedoeling is wol mooi te verven, maar dat ik van te voren al in gedachten moet hebben wat ik ermee wil. Dat laatste weet ik lang niet altijd. Het verven van de wol is meestal een combinatie van gevoel voor een bepaalde kleur op dat moment en impulsief handelen.

5 opmerkingen:

  1. Hallo
    eine ganz schöne farbkombination, und wunderschön gesponnen mit der Handspindel, Kompliment!

    LG. Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Hilde,

    Ich danke dir. Esmacht auch richtig spass damt zu spinnen.

    LG Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weet je wat ik nou zo leuk vind?
    Ik heb nu ook steeds beelden bij wat je me vertelt!
    Dan weet ik meteen, of ik je goed heb begrepen en tot nu toe kan ik het goed volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je reageert. ja echte beelden zijn soms fijn. Je weet nu iedere ochtend precies waar ik het over heb. Ik zie je morgen weer.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das Foto ist wunderschön geworden als Gesamtbild ♥
    Der Faden schaut ja super dünn aus!
    Diese Blau-weiß-braun Färbung erinnert mich richtig an einen Strand am Meer ♥

    BeantwoordenVerwijderen