zondag 15 september 2013

EEN HANDIG HEBBEDINGETJE

Deze week heb ik na lang wachten een pakketje uit Amerika ontvangen. De inhoud was 2 dizzes om art rovings te maken en brei markeerders. Ik heb ze gekocht bij The Claysheep. De diz gebruik ik voor het maken  van art rovings. Daarvoor heb je handkaarden en een art roving hackle nodig. Die zal ik deze week beschrijven. Deze heb ik gekocht bij de Blue Mountain Handcrafts. Komende week zal ik de diz uit proberen. Dan kan ik ook laten zien hoe je ze gebruikt.


3 opmerkingen:

  1. Thank you so much Marion! I'm glad they made the trip safely.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow!
    Wunderschöne Dizzes!
    Und die Maschmenmarkierer sind total funny ♥!
    Hast du die Dizzes schon ausprobiert?
    Lg Sole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ich habe sie noch nicht ausprobiert. Samstag moechte ich sie ausprobieren.

    BeantwoordenVerwijderen