zondag 6 oktober 2013

KAL FRIENDSHIP SHAWL

Een tijdje geleden heb ik mee gedaan met de KAL friendship shawl. KAL staat voor Knit- A-Long. Eigenlijk heb ik niet echt mee gedaan. De anderen hebben de wol onderling geruild, terwijl ik aan de zijlijn heb mee gebreid zonder te ruilen. Ik heb voor de shawl zelf geverfde moerbijzijde gebruikt en op het spinnenwiel gesponnen. In totaal heb ik 207 gram gesponnen. Daaruit is 1.134 meter getwijnd garen uit gekomen. Uiteindelijk was ik blij dat ie af was, want er leek geen einde aan te komen. Tot slot heb ik er gouden kraaltjes in de rand verwerkt.





1 opmerking:

  1. Maar dat is meer dan 1 kilometer getwijnd!
    Dat wist ik nog helemaal niet, maar ik ben bij deze samen met jou blij dat het uiteindelijk een heel mooi werkstuk is geworden.
    Ik zet ergens vandaag ook foto's op mijn blog van de sjaal en ga er natuurlijk bij schrijven dat het garen geverfd en gesponnen is door jou!
    Heerlijk vakantie! Pas nu begint het langzaam in te zakken en ik ben van plan om óók fijn te freubelen (je snapt wel wat ik bedoel ;-)! )
    En...nog een fijne zondag voor jou en Wolman (ik moet toch een betere naam bedenken voor hem :-) )

    BeantwoordenVerwijderen